inkaas

Alla inlägg under mars 2012

Av ingibjörg stefansdottir - 30 mars 2012 21:45

Ja min granne här nere tycker det är super skoj och dunka musik kooonstant varje jävla kväll . Allvadligt . uh blir så otroligt trött på det här min plutt kan inte somna för det skakar i hela min lägenhet . och grejen är ju den att dom får spela till 23 nu när det är helg... hon har hållt på sedan 17:00 -.- mindre roligt med andra ord. men vi överlever nog :) med tanke på att det är lördag i morgon kan vidar få en lite sov morgon . jag på den andra sidan skall upp strax innan 9 i morgon bitti för att göra klart allting här hemma bada plutten för kalaset . hitta dit där han bor osv osv . 


somsagt jag tycker jag har en hel del och göra i morgon men egentligen så är det inte så mycket med tanke på att jag gjorde klart det mesta idag ofc:) riktigt nöjd med mig själv:D .


Oh, hjälpte även bebis göra klart i lägenheten idag och den gick igenom besiktningen (stavning)? . 

Så det var riktigt skönt :). nu slipper han den lägenheten iaf ^^.


naj snart kommer det cigg lveverans till mig . då blir det en igg och sedan faktist sova skulle jag tro !:) GALET trött och seg är jag ..


kisses bitche's.

Av ingibjörg stefansdottir - 27 mars 2012 11:53

Haha , jo jag blev väckt kl 10 idag för två damer ville prata om jesus . Jag sa - nej tack jag är inte intreserad jag vill sova godnatt. Men givetvis kunde jag inte somna om en stund till så jag gick upp ur sängenoch här sitter jag i mina dagdrömmar och drömmer lite . 


Väntar ju på att frugan skall bli klar också xD . dock så tar hon 1 bussen in till stan så får vänta tills dess . xD bläääh . idag blir det iaf färga håret och förhoppningsvis så ringer älskade eva och säger att mina byxor har kommit ! då blir lilla inka glad minsann ! :D haha .


uha har inte en aning om vad jag skall göra nu :P hmm.... lyssnar musik och brötar hemma lite tills jag ska dra mig ! 


Du är älskad av mig, Är jag älskad av dig? .

Av ingibjörg stefansdottir - 26 mars 2012 12:11

Sorry, jag vet har inte bloggat så bra i några dagar nu xD .


Vart mycket upptagen med min prins och mina vänner :) . åh jag verkligen njuter av det fina vädret . 


Idag blir det iaf och hjälpa lilla eva med hennes lägenhet , eller ja det lilla som är kvar :) , sedan skall vi ner på stan för att hämta ut två paket och sedan måste jag handla lite också . och sjävklart ska jag hämta min prins också :) . Sedan bär det av hem för att tvätta ikväll har tvätt tid mellan 17-21 . Skönt bli av med den sista tväten hoppas jag :) . hade tänkt och tvätta i morse men det var givetvis upptaget som vanligt xD . -.- ... 


Menmen , väntar nu på ett samtal av finast eva för att dra till hennes lägenhet :) .


Imorgon är jag bokad minsann med min älsklings favorit fru ! mycket skönt . blir färga håret och sådant tjej bröte:D haha dock får ni inte veta hur det kommer se ut förens det är klart ;) .



kisses bitche's .

Av ingibjörg stefansdottir - 23 mars 2012 21:41

skulle vart med bebis ikväll men det lev inte direkt av så nu sitter jag här och undrar vad jag skall hitta på ? inte direkt trött eller sugen på att lägga mig för den delen :) .

Aja, får väl se om jag hittar någon bra film att titta på eller något :) .


Fick paket idag ! inehåll -

* Solglasögon

* Bikini

* tre st linnen

* våtservetter (tvätta bort smink)

* Väska

* smink väska

* SKOR.


Mycket nice tycker jag allt .

Vidars paket innehöll -


* Skor

* två st t-shirtar

* jeans shorts !


Riktigt snyggt är det :) och han blev överlycklig ofc. 


I morgon blir det badhuset för våran del iaf . så tidigt som möjligt för att kunna njuta av det fina vädret resten av dagen med massa lek och bus också :) .


Föhoppningsvis kommer eva också fär att RÄDDA mitt jääävla hår -.- åh så trött på det nu . men men det får bli som det blir . sedan orkar jag faaan inte håla på med det mera ! haha trött på att hålla på med mitt hår hela tiden . borde tycka det var jätte skoj men nja inte direkt . kan ju säga att jag dränkte mitt hår med silver shampoo innan xD riktigt snygg blev jag.


Slutade denna fina dag med kycklingsallad och sedan en underbart skön kvällsprommenad .



Våra snygga skor . Vidar har blå, Jag har röda och eva har vita :)


 

Av ingibjörg stefansdottir - 19 mars 2012 23:49

Life. 



Sitter i min ensamhet och lyssnar på musik . Ganska skönt att sitta lite ensam ibland och åta tankarna flyga runt i huvudet tycker jag , dock ibland kan det väl bli lite väl för mycket tankar antar jag . Som idag . Mycket har hänt idag som jag inte tänker diskutera om här för det har väl inte något direkt med och göra . men besviken rätt så enormt måste jag säga . 


Just nu kom det på en låt som heter Love story så nu kom jag och tänka på min pappa faktist och linus(bebis) hehe. kommer ihåg att vi satt och letade efter denn förbannad låt hemma i min gamla lägenhet i hökerum ^^ . helt plötsligt knackade det på dörren och jag går för och öppna . brast i stor gråt kan jag ju säga och bebis blev orolig för han undrade ju givetvis vad som pågick där ute . så han går och tittar och ser mig i famnen på min pappa som flög från island till svergie för att överraska mig ! åh saknaden är stor må jag säga ! .


Saknar även alla goa och härliga sommarkvällar med bebis . musik tända ljus och en massa prat på altanen . oj vad jag saknar dessa kvällarna alltså :) 


I morgon har jag väldigt mycket och göra , allara först så skall jag möta upp en säljare här på karlslätt för och ta emot maries stolar , sedan skall ajg ner till stan med marie . möta lila söta eva också nere på stan blir det för handling och massa sådant ! sedan upp och baka tårta med marie och kankse eva också? hmm.... får väl se. tvätta från 14-17 sedan ta det lungt en stund för att sedan bege mig till mama för att natta min skutt hemma hos henne . sedan till marie för en DH kväll . som alltid på tisdagar :) . sedan blir det hem och sova . ! haha en del och göra som sagt :) . men även skönt att ha saker och ting och göra under dagarna och inte bara sitta hemma som en säck potatis och göra absolut ingenting . 


uhaaa, vill ha april nu faktist . komemr bli riktigt mysigt :) heeh . vill även ha juni nu med tanke på att söta marko ville att jag och eva skall hänga med till halmstad vi ska hyra en stuga och bara ha en liten semester i en vecka typ :) . i sommar har vi även en hel del vi skall göra :) . Jag och marie håller på attt planera en resa till norge med barnen där vi har gratis boende osv :) shopping och skoj skall vi ha det sola, grilla och massa annat ! . 


hihi, planerar massor med helt underbara människor :) riktigt skönt är det . har underbara vänner . Nöjer mig med dom faktist . och förhoppningsvis så kommer det en till person in i bilden ^^ men som sagt det berättar jag inte om här för ens det blir på riktigt antar jag :) nu är ni väl nyfikna allt . Säger bara så här GÖTEBORG . mer får ni ju inte alls veta :) haha hemligheter är alltid roligt att bära på ett tag . eller ja en bra hemlighet iaf :) .


Nej, nu känner jag att det blev väldigt mycket skrivigt här xD haha . Kanske borde dra mig till sängen ...


GODNATT !

Av ingibjörg stefansdottir - 18 mars 2012 21:25

Känner av lite kärlek i luften nu . nämner inga namn ;) så är inget sagt heller för den delen .


oj vart en händelserik helg måste jag säga , övernattning bus, lek, glass, mat i mängder, tjockiskväll, filmkväll med riktigt jäävla underbara filmer omg jag dör . Iaf som sagt mycket hjar pågått under helgen vart en riktigt bra helg tycker jag :) nösta helg är de ju badhuset som gäller med alla barnen :) kommer riktigt roligt :) vidar är ju ett riktigt vatten barn . jag med kan man väl säga haha . tycker det är grymt roligt och leka med vidar i barn bassänegen ^^,



Jag och marie har verkligen plågat oss själva ikväll xD ojojoj , fanns takida biljetter helt jävla gratis men ingen barnvakt . omg vad vi hade rusat ut igenom dörren kan jag säga . Jag dör han är ju sååå snygg ^^ och en riktigt duktig sångare:) älskar det bandet ! . men som sagt livet är inge dans på rosor när man vill att det skall vara det :/ .



Åh, säge bara så här längtar något så otroligt tills i aprill nu . inte alls långt kvar heller :P tittar på telefonen varje dag för att se vilket datum det är och givetvis så är det ju mars än så länge . MEN SNART SÅ :D ...


hehe mer förklaring får ni inte :) jag är iallafall glad och lycklig . kan det bli bättre? tror inte det . Så var lyckliga med mig !!! 

Av ingibjörg stefansdottir - 17 mars 2012 17:59

Ja precis som det stpr så skall jag och vidar övernatta hos marie inatt :)

Vi har inte alls gjort så värst mycket idag kankse :P hehe , vi har städat i maries lägenhet och sedan vart ute med dom små bus trollen som vanligt ;) . Vi går ut med dom varje dag i veckan och på helgerna :). ungarna måste ju bli av med all denna energi dom har annars somnar doom aldrig på kvällarna :P därav går vi ut med dom i 1-2 timmar per dag :) . Vi tar oftast med oss fika också för barna brukar bli törstiga efter en stund av spring och bus :) .

Men ja som sagt vi skall ju sova här inatt . maten är på G och sedan skall alla ungar i säng tidigt ! .

Jag och marie ska ha en tjockis kväll har vi tänkt oss också . Godis, Chips mm.


Och givetvis ska vi kolla mängder av filmer ikväll bland annat våran favorit , Dirty dancing ;) höhö ! SWEET .


Just nu sitter vi och tittar på filmen paul . Så grymt söt och rolig är den filmen :) . väntar på maten gör vi ockå grymt hungriga är vi . dock är det inte vi som gör maten för kvällen utan det är jonathan :) men han skulle gå ut med hunden och sedan så försvann han xD hahah . till slut kom det fram att han var hemma hs frank :) Så vi sitter här och tittar på filmen paul och väntar på att han kommer hem så vi får mat i magen :P .



Naj , nu orkar jag inte skriva mera . som sagt tjockis kväll bland annat ikväll ! Kallas fr en ÄKTA LÖRDAGSKVÄLL .

Av ingibjörg stefansdottir - 16 mars 2012 10:19

Ja idag är det fredag :) vilket betyder att nu är det äntligen helg ^^


Gårdagen bestod av Jobbsökning, bakning av bullar med pojkarna , bus och lek ute på lekparken . brända bacon osv ;) som sagt en helt klart godkänd torsdag var det ! .


Dagen - är ju då mera bakning av bullar med barna och bus o lek ute på lekplatsen ofc :)


Igår innan jag somnade låg jag och tänkte lite på min blogg . funderar på att skapa mig en helt ny blogg och bli av med en massa gammla ruttna minnen här ! I den nya bloggen kommer jag skriva om exakt allt ! 


*Matlagning

*Kärlek

*Känslor

*depprission

*Lycka

*olycka


Ja osv osv ! . kommer mera info om den nya bloggen senare :) nu blir det frukost så fort lilleman har badat klart :) sedan iväg till bästa marie :)


Ha det gött !

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards