inkaas

Direktlänk till inlägg 2 februari 2013

Give your heart a break !

Av ingibjörg stefansdottir - 2 februari 2013 14:18

Ibland behöver man väl det ;) 


Riktigt taggad inför kvällen :) Har inte gjort något sådnt här på flera månader nu :/ Men om sagt vissa tror att man inte har ett liv bara för att man är vuxen och skall ha barn xD Så fel kan folk ha alltså ! Självklart kan jag gå ut och roa mig jag med. Finns något som heter barnvakt och dessutom är inte att supa det enda man kan hitta på för roligt med sina vänner eller? . Haha, tyker det är extremt mycket supande osv runt omkring alla i dagens läge. Allt kretsar verkligen runt om sprit eller vem som blir fullast osv xD Visst självklart hade ju jag och pierre också druckit osv med våra vänner ifall jag inte var gravid . Men hallå går verkligen hela friheten ut på att supa sig full ? . Jag kan faktit erkänna att jag saknar att drick osv men mig gör det inget :) Pierre drickr nån gång sådär under sin lediga helg en är oftast bara något grogg glas då vi inte umgås med vännerna så mycket längre... lite trist men så är det. 


Kommer ihåg förra gången jag var gravid så följde jag med över allt var alltid med mina vänner osv. Dem accepterade helt enkelt att jag var gravid och tyckte det var skit skoj att ha med mig ut ändå om jag inte drack. haha antar att jag har gått och blivigt en tråkig människa eller något xD haha !


Ja, har väl inte direkt så mycket mer än detta just nu. Tar kvällen som den kommer helt enkelt ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards