inkaas

Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

Snabbt inlägg !

Av ingibjörg stefansdottir - 25 januari 2013 20:08

Dagen har varit helt okej ! :) Vid 1 tiden idag stack vi till badhuset med våran lilleman. Eftersom han gillar att bada såpass mycket som han gör så bestämmde vi oss för att sticka dit med honom ! var där i ca timmar totalt. Hade även med oss Malin, Jocke och Becka :) . Var trevligt. Dock slutade väl inte kvällen helt okej tycker jag. var rätt irriterad mot slutet där. orkar inte förklara här varför heller.  Menmen. nnars är väl allting rätt så lungt :) hr lite planer inför i morgon kväll också med min babe och två stycken till. dock har vi inte riktigt fått klara svar om barnpassning ännu så väntar bara på svar av dem först. Isåfall blir det bowling med babe och två till. Kanske bloggar om det i morgon ;) .


som sagt skrev snabbt inlägg för orkar inte skriva allting annat just nu xD . 


<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards