inkaas

Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

Inskolning !

Av ingibjörg stefansdottir - 21 januari 2013 19:17

Idag var vi på torggården, Lilleman hade sin inskolning idag eller ja det har han hela denna veckan faktist. Haha Redan när vi klev ur bilen frågade han ska ni lämna mig här nu så jag kan leka? haha så söt är han. Vidar är så otroligt lätt med andra människor han är öppen och omtänksam av alla ! . Vi hade bara en timme på oss idag och prata om allt möjligt och två gånger undr den tidn frågade han oss skall ni inte åka hem nu ? . Min buse förstår inte att det är inskolning ^^ han tycker det är jätte knasigt att vi är med o leker osv där inne:P och som han blev besviken på oss då vi skulle åka hem och göra lunch ojojoj haha han skulle inte alls följa med oss hem ! vi fick ju givetvis med han hem till slut eftersom han sprang seriöst in i väggen med sitt finger och det var  inte alls bekvämt minsann:( Dock var han inte alls glad på oss eftersom att han ville vara kvar med sin nya kompis Ville. 


Gick ju bra till slut och alla var jätte förvånade över hur öppen han är med sig själv :) . Tycker att det var en riktigt bra första dag ! :).


Har nu lagt busen i sängen då han ska titta på film innan han ska sova och hans tid på veckodagar är att kl 20, skall han ligga i sängen och sova. Men innan dess får han själv välja om han skall leka eller kolla film. Blev om sagt film denna gången ;) . 


Läkarmöte och inskolning gäller i morgon plus att min underbara babe är ledig (A) SKÖNT !. 


Älskar livet <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards