inkaas

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Life. . .

Av ingibjörg stefansdottir - 29 maj 2012 16:38

Har haft mina funderinga ett tag nu .. saker och ting förändrars verlkigen hela tiden . 

har ni märkt det? .. 


prioritetingar till exempel. Vissa prioriterar på ett helt  annat sätt än andra och det har väl alla rätt till antar jag? . men ibland önskar man att vissa hade rtt prioriteringar på saker och ting och inte bara sket i allting annat. men som sakt alla har väl sin egen rätt ? 

dock så brukar det inte sluta så bra om man inte diskuterar om saken . men jag har fortfarande svårt att diskutera saker och ting med vissa människor . Vissa så har jag det väldigt lätt för . det beorr nog på vad man har för relation till människan skulle jag kunna tänka mig .. 


men just nu så prioriterar jag mig sjlv ett tag framöver faktist . känns bäst så för jag är mer förvirrad nu än någonsin . fråga mig inte varför, med tanke på att jag inte har något bra svar på det alls. En dag kommer jag ha svar på det hela men tyvärr så har jag det inte just nu ... ingen idé att fråga. finns dock endast tre st människor som vet vad det handlar om därav en är inblandad i det hela ....


Är nog lite nere idag trots allt, men det är väl inte så konsigt tycker jag . har vart rätt mycket det senaste. Skulle hemskt grna vilja packa en vska bara och dra till pappa ! . hur underbart hade inte det varigt då? saknaden är så otroligt stor ! . hur skön hade inte den känslan vart och bara dra iväg till ett helt annat land och umgås med dom som man lskar mest av allt i hela världen ! . 


Det är fruktansvärt mycket känslor och förvirringar i kroppen nu känner jag . 


Ikväll kommer min underbara martin till mig. det blir att diskutera lite saker som behövs prata om, dessutom så skall vi skriva ett brev. för allting har bara blivigt totalt fel i hela jävla smeten . Så otroligt trött på allting just nu . 



Nog om detta nu . . .


På torsdag så har jag möte med arbetscenter återigen för tredje gången då med andra ord för att klar göra mina tider så dem blir klara . börjar förmodligen jbba på måndag då skulle jag tro ? . dock så är det igenom arbetsörmedligen så man får ju inte betalt för det. men vad skall man göra då arbetsförmedligen inte tycker att man har pscykisk hälsa nog till att arbeta? vilket jag själv tycker är skitsnack !!!! . men jag kör mitt race och fortsätter att söka arbete som vanligt för att kunna komma ut i arbetslivet. 

vill inget mer än att bara börja jobba för att kunna klara mig själv och slippa behöva  få hjälp utav hela världen känns det som .. 


Kankse är nog skrivigt för denna gången .. kankse skriver senare ikväll om jag känner fört. 


Kisse's Bitche's  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards