inkaas

Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

Be with you . <3

Av ingibjörg stefansdottir - 30 maj 2012 19:43

Älskar denna låt. . .


Nu har nog min syster anlänt på isberget åter igen :) hoppas hon hälsar alla i familjen att vi tänker på dem också . 


Igår kväll var en av dem bästa kvällarna jag haft på länge kan jag säga:) var med båda martin och lisa. Grillade gjorde vi allt vid ungefär 00 på natten också. Normalt? nä inte direkt. men men när man bara får spontana saker för sig speciellt med martin så kan det bli vad som helst xD . kvällen innan dess gick vi till ett hus vid skolan och skulle hmta en cyckel . dock så var det inte det lättaste kan jag säga med tanke på att vi gick igenom en jääävla skog xD eller ja skog var det väl ändå inte men lilla teddy försvann jävligt bra där i ;) haha. känns skänt som fan att bara umgås med mina vänner just nu. känns som att det behövs faktist. 

och på fredag blir det äntligen att färga min förjvliga utväxt och fixa mina ögonbryn :D grymt skönt blir det och få det gjort ! . Har verkligen haft goa dagar nu med riktgt gött folk på det hela. 

ibland ska man prioritera sig själv lite. anser jag iaf. Egentid är viktigt.


Aja, sitter annars i soffan och funderar på lite allt möjligt. dock så kan jag inte skriva ett skit om det hr med tanke på att det inte angår någon som helst annan än mig själv. det är mitt val och jag har bestämt mig... 

dock vet jag inte hur när och var.. det är frågan det. den karamellen kan ni suga på ett tag ;)


har tid i morgon med arbets center igen för att skriva in tider om mitt jobb . kl halv 2 skall jag vara där . så skall vi planera hur lnge jag behöver vara där för att kunna få en praktik plats eller ett jobb . jag hoppas ju givetvis på ett jobb men om det blir praktik först så gör vl inte det något heller för den delen ..  men helts ett jobb.


Är fruktansvärt trött på vissa saker nu också . vet inte hur jag skall orka med att göra det jag tänker göra. väldigt mycket funderingar omkring detta nu har det vart det senaste. men känns det inte rätt skall man vl göra det som känns rätt eller? . men vet inte. drygt är det och fruktansvärt tröttsamt också . får väl se hur det går. men kan inte hjälpa det att jag tänker på det dag in och dag ut. är det rätt eller är det fel ?  som sagt endast tre personer som vet vad det handlar om. och så kommer det att  förbli. behöver prata med en enda person inför det slutgiltiga svaret i guess?, Denna person vet precis allt om mig, det är okej för du är min person som jag kan prata med. ändå om det ibland inte känns som det. Men jag behöver det iaf. Rätt så starkt just nu. hur skall jag orka med allting annars ? hur skulle jag klara av allting utan henne ? Skulle absolut inte klara av något utan dina åsikter och råd. vi är som ett när det kommer till känslor och att behöva prata med varandra :). vi förstår varandra på det viset som ingen annan förstår mig på. men det är okej, Det behövs endast en person som skall förstå mig. 



vad hade jag gjort om jag inte hade kunnat blogga ? haha det här är nig den bästa terapin (stavning) man behöver. dock så vore det ganska skönt med svar också men det får man väl inte  igenom bloggen direkt... 

nej men fredag så gäller det. då skall det pratas, färgas plockas och allt möjligt. naj nu får det vara nog för denna gång. ha det gött ppl! .


Kisse's Bitche's  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards