inkaas

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2012

ihhhh...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 augusti 2012 20:59

Så trtt på att bli besviken på allting hela jävla tiden .. enda sedan jag har legat inne så har det mest varit till en besvikelse antingen det jag gör eller någon annan . man kan ju knappt få en dag av lycka för att folk är så duktiga på att bryta ner en med till exempel att använda ens amilj emot en . dock så har ju personen bett om ursökt men ändå att folk kan sjunka så lågt och använd en väns barn eller en familjemedlem för att såra en . är riktigt trött på allting just nu och vill bara gräva mig en grav i sängen och sova i några år? vad sägs om det ? kankse man slipper och vara en sådan besvikelse till alla ? ...


usch, har verkligen inte haft en bra idag måste jag säga och när jag mår dåligt kryper jag upp i sängen och gömmer mi vilket jag har gjort i stort sätt hela jävla dagen . jag vill ju bara att allting ska bli bra. men vad jag än gör eller vart jag än vänder mig så är jag en besvikelse för precis alla i stort sätt. folk tjaar på mig att jag ska komma hem osv. Jag trivs inte där jag bor nu . har ni inte fattat det??? och det hr absolut inte något med folket och göra. men som sagt alla har väl sina hemligheter eller? tydligen så får man ju inte ha det längre heller !! ...

vet inte vad jag skall ta mig till längre. får ej den hjällpen jag behöver eller vill ha . varken med soc eller min hälsa.. fför just nu så går allting bara neeeeeer. och ni som tjatar på mig om att göra si och så det hjälper inte heller för faan. Är såå trött på allt tjat . du måste söka jobb för det gör jag ju inte redan eller? jag kan inget mera göra än vad jag gör och jag säker jobb varje dag trots att det inte finns något jobb och söka. skall jag lägga ut det på facebook så att ni ser ? men det hjälper väl ändå inte heller. jag kommer hem när jag kommer hem . jag vill inte "hem" för det känns inte som hemma för mig.. det gör mig ledsen och arg på mig själv att vara där. men det är ju ingen som förstår det heller. ta hand om ditt barn . det gör jag självklart. jag gör mitt bästa precis som vilken mamma som helst skulle göra för sitt barn. men det gör jag inte heller bra nog. inget jag gör är bra . allt jag gör är dåligt. okej fine, låt mig va dålig på allting då men tjata fan inte på att jag ska bli bättre för jag är bara en besvikelse just nu. 


kommentera inte inlägget och ring mig inte heller. det orkar jag inte med just nu ..


låt mig bara få vara ifred ett par dagar. så kankse jag ine känner mig som en stor besvikelse för alla..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards