inkaas

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

Respekt ?!

Av ingibjörg stefansdottir - 9 augusti 2012 12:32

Folk har verkligen ingen som helst respekt för andra och ställer sådana äckliga kommentarer .. ojojoj. folk borde lära sig och hålla käft men tyvärr så kan ju inte vissa mäniskor göra det. fick en sådan äcklig kommentar nu som jag ej godkänner för tycker att folk borde ta hand om sina egna problem istället;) . så skippa sådana kommentarer för dem tas bort och blickerar ip adress :) väldigt enket.  fyfan för vissa människor alltså.. 

som sagt så spelar det nog ingen roll var man är i världen för det finns alltid äckliga människor som har en minsta lilla kommentar för absolut ingenting. Tyvärr så är det ju så att man kan knappt röra sig utan att få en kommentar på hur man rör sig heller. Folk borde visa lite respekt för andra och inte lägga sig i allt för mycket. om ni nu ändå kunde göra det ;).


Aja, sitter i sängen och funderar lite smått på vissa saker. får se vad dagen har att erbjuda då baby kommer hem igen. just nu så jobbar han. har kollat på en film och kikat lite jobb =) . som vanligt. hehe . får väl se om man drar in till stan ikväll. får se vad som händer helt enkelt ! . Kankse vara med malin o dem en sväng men vette faan :) .


Har faktist ingen som helt aning om vad jag ska blogga om :S är såå trött på allting just nu bara. så får se när jag bloggar nästa gång. känner mig en aning neggativ nu för tiden ! .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards