inkaas

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2012

Målat =)

Av ingibjörg stefansdottir - 13 augusti 2012 16:53

Yes, idag har vi målat klart den ena väggen av huset :) dock så tror jag att jag målade mer på mig själv än själva väggen xD haha duktiga lilla jag ! . imorgon blir det o klättra längst upp på huset och måla istället för o stå längst ner ^^. 

Annars har det var rätt lung dag alltså kollat ett avsnitt av greys har jag gjort med och just nu så laddar jag ner filmer The Tall Man . verkade bra på trailern iaf =). 


har väl inte hänt så mycke sedan senast. vart med mina fina pojkar hela helgen även malin jocke och martin kom hit på besök . ja juste idah och jonas också ! :)grillade gjorde vi och sedan på kvällen rökte vi lite vattenpipa :) riktigt mysigt var det allt ! :). 


Väntar på att maten skall bli klar nu med börjar bli hungrig igen -.- ... 


Försöker o få sålt dem där förbannade stolarna också vilket inte går såå jäävlans bra. uhh. tröttnat på att försöka men vi har sänkt priset sååå mycket att jag tycker han borde ta dem han som ville ha dem :) så har vi bensin pengar och lite annat ! vore ju bra. då allting är slut :(. ..


Blir nog en mysig kväll med älsk ikväll igen :) . film och popcorn med smör på hihi såå gött !!..


naj, kankse göra något annat än och sitta här o döö ... 



PUSSS!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards