inkaas

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2012

Duktiga jag !

Av ingibjörg stefansdottir - 21 augusti 2012 13:22

Yes, jag är duktig tycker jag allt . har målat klart babys fälgar nu. även målat den dumma vingen en gång till. åh -.- behövs måla flera gånger kan jag säga :/ haha . aja men fälgarna var ju viktigast ;D . och nu är dem klara. dem skall bara torkas så jävlar skall dom på bilen :D . min palyboy bunny är redan i bilen . skall även måla min kanin idag tänkte jag :D mohaha . på huven skall det sitta en playboy kanin i rosa färg den också . haha min älsklin måste vara galen som låter mig pimpa hans bil bara sådär xD aja så länge han är nöjd så antar jag att det går bra;) kommer ju lätt ha den snyggaste bilen istan ! Made by inkaas & Malin.   


Vaknade strax innan kl 06:00 i morse. har börjat vakna cp tidigt på morgonen oavsett vilken jävla tid jag lägger mig på natten :/ uha kan bara inte sova längre. och jag som älskar att sova minsann ! men neej här skall det inte sovas alls. :( . 

Att sova ut är inte min grej längre tydligen. vore ju perfekt med jobb nu alltså xD med tanke på att jag vaknar så tidigt av mig själv xD haha . 



väntar väntar och väntar. 



Drömde sjuka cp mardrömmar i natt också. helt cp vill inte ens prata om dem :/ hatar när det blir så. har haft det nu mycket det senaste helt sjuka saker verkligen :S mår jätte dåligt när jag vaknar av detta så blir ju fan illamående. och nej jag är inte gravid. bara för jag har skumma drömmar som gör mig illamående xD . 

Men men spelar ingen roll. jag är iaf pigg och det är väl bra eller? .. 



Ligger jämt på kvällarna (sent) och bloggar typ för mig själv i huvudet som är skit bra ! men sedan när jag tänker oj detta skall jag skriva av mig i morgon så glömmer jag av det :/. men det gör nog inget med tanke på att vissa tankar är ju helt sjuka så det behöver ni inte veta om ^^ . Saker och ting är väldigt upp och ner hela tden också . ingen aning om varför för igentligen så mår jag bra? Kan bara bli jätte ledsen ibland för vissa tankar jag har och dem delar jag ej med mig här eller till någon annan heller. utan håller det för mig själv för vill inte att folk skall tycka synd om mig för mina problem. det är något jag måste lösa själv och ingen kan hjälpa mig. knappt ens jag själv. då är det illa. . . 


Nej nog om mina problem. kolla klart greys nu sedan vet jag inte vad jag skall göra.. 


Här kommer en bild på mitt mästervärk ! I LOVE IT !   


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards