inkaas

Direktlänk till inlägg 6 september 2012

. . .

Av ingibjörg stefansdottir - 6 september 2012 20:50

har säkert suttit här nu i 10 min och undrat över vad jag skall skriva för rubrik eller här i bloggen . Är fortfarande förvirrad och ledsen över det som har hänt. men så här är det. all min kälek går till min son och till pierre inte bara till pierre som alla andra verkar tro ? . jag skulle aldrig ta pierre fram för vidar ! så är det bara. nu så är det ju tyvärr så att jag inte FÅR ha min son där jag vill ha honom . spelar ingen roll vad jag än gör. men en sak är säker min son skall hit till  MIG ! utan tvekan säger jag bara. det skall ordnas så fort som möjligt. jag hade gått med på att han skulle vara på veckodagar där han är nu men efter det jag läste igår så kommer det inte från en enda person utan detta kommer även från en annan person. Tänker inte skriva ut är vilka det är heller för dem läser säkert detta själva. och så får jag väl ett samtal som vanligt. men jag ger inte upp ! 


Nu är det så att vidar skall bli storebror vilket vi alla är glada över :) eller ja inte riktigt alla men men . så länge jag vidar och pierre är glada räcker det för mig ;) tar inte åt  mig utav vad andra säger om dem har neggativa saker att säga. men iaf lilleman ska bli storebror och vi skall bli föräldrar :). vi bor här i fristad just nu tills vi har hittat en bra lägenhet till oss alla fyra. men innan bebben våran har kommit till världen skall vår store kille bo här också. han kan inte bo någon annanstans varken nu eller efter bebben har kommit jag accepterar inte det. däremot så tycker folk att jag tar hoom ifrån sina vänner på dagis för att vi skall flytta han till fristad ? det är ju lättare att göra det nu än senare då han verkligen har fått riktiga vänner som han vill umgås med och så ? eller ? jag tycker det är bättre att flytta på han så han får lära känna nya kompisar så han hinner hitta bra vänner innan han börjar skolan :) Eller har jag totalt fel ? . 


Håller på och rensar så kallade vänner på facebook osv. vill inte ha kontakt med vissa människor som bara skall snoka i mitt liv för andra . eller kankse lika bra och skapa en ny ? hmm . funderar starkt på detta alltså Då slipper jag ju hålla på. rensar ju ala bilder vänner osv samtidigt liksom ;) nice ! det skall jag fan göra. 


Men iaf, fick ett cp mail igår av en så kallad "vänn" haha det var det löjligaste jag någonsin läst. tar som sagt inte åt mig för jag är lycklig. varför kan jag inte få vara lycklig med min lilla familj liksom ?  låt mig bara va så behöver ni inte lägga er i :) . visst blev kankse lite ledsen igår men det var bara för att jag insåg att det mailet inte var från en enda person utan två personer i ett mail .. men men Livet går vidare . Det gör det här iaf :) .


Så kortfattat. lilleman skall bo här med oss och vi mår bra. punkt slut.:) 


    Dem finaste pojkarna som finns <3


 
 
Ingen bild

Julia

7 september 2012 05:43

Jag har var med dig och vidar en hel sommar, och det är klart att din kärlek till honom är obegränsad, just då så mådde du ju ganska dåligt själv! Men nu med Pierre verkar du må mycket bättre och det är klart att Vidar ska skaffa kompisar innan skolan, så att lite av nervositeten försvinner!

ingibjörg stefansdottir

8 september 2012 19:53

julia ? min gamla julia ? :) har du facebook eller något ? vore skoj o höra lite från dig isåfll :) heter ju fortfarande inkaas :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards