inkaas

Direktlänk till inlägg 10 november 2012

Inte tjock...

Av ingibjörg stefansdottir - 10 november 2012 13:38

inget går som planerat. Det brukar det ju aldrig göra heller eller?. Saker och ting ändras fortare än jag hinner blinka med mina ögon. Ena dagen så är allting bra och på väg att bli ännu bättre. Ena dagen så känner jag mig helt åt det andra hållet. Kallas för humörsvängningar folket ! haha där trodde ni allt att jag var depp va ? höhö.


På tal om absolut ingenting typ så behöver jag verkligen göra om min blogg ! uh. fick ett meddelande av en Gamal tjejkompis och hon undrade varför bilden ännu var kvar . Blä. haha så ja alla bilder skall absolut bort ! . Måste bara få min lilla älskade minnis till och göra om den med andra bilder osv :) 


Viktökning ör något jag är otroligt rädd för just nu . jag vill inte bli tjock ( förutom bebismagen såklart) den blir ju såpass stor som den behöver men förra gången gick jag upp i vikt allt för mycket och det försöker jag att undervika denna gången . med tanke på att min babe inte gillar Tjocka tjejer.... ihh. haha man får verkligen passa sig alltså. Dock har jag inte så svårt för det för att jag äter mat och ganska mycket frukt under denna graviditet och inte alls lika mycket godis som jag gjorde innan . men jag känner mig ändå "rund" i ansiktet och lite vara och här typ. Kan ju inte direkt börja träna nu för att gå ner i vikt ju :( . Men jag måste absolut komma på någon ide att hålla mig i gång så jag inte blir TJOCK.  eller? Ge mig tips för fan . !





 
 
Ingen bild

Julia

10 november 2012 14:00

Du menar alltså att du inte vill gå upp i vikt för att din kille inte gillar tjocka tjejer? Ja för det första så ska DU älska dig själv mest i hela världen och du ska ha en kropp som mår bra, oavsett storlek! Och du är gravid och kommer att fyllas med massa vatten som gör dig svullen, och din kille ska väl inte bestämma storlek på dig under DIN graviditet, för det är din graviditet, han kan inte bli gravid! Och det är din kropp, och dessutom så hoppas jag att du älskar dig själv så förbannat mycket att du unnar dig själv saker som får dig att må bra och som gör dig glad! snälla låt inte dina val om dig Och din egen kropp få påverkas av någon helt annan!
Vill du inte gå upp lila mycket i vikt som förra gången så ska du påverka det själv, det ska inte komma ifrån en rädsla att inte bli älskad!
SolarPlexus Chakrat är Gult och påverkar vårar självförtroende, så nu får du ta och införskaffa en massa gula kläder hörrödu

ingibjörg stefansdottir

10 november 2012 15:49

haha tack söta du :) klart han älskar mig för den han är. handlade mer om att han beskrev en sittuation om en annan . kände mig kankse lite små träffad. Älskar ju godis osv. men försöker att låt bli allt sådant pga graviditeten och min diabetes :) dock så unnar jag mig själv lite då och då givetvis :) han älskar mig för den jag är. är nog bara mer just JAG som är rädd för allt det där igen .. Men jag klarar mig alltid :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards