inkaas

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

helgen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 18 november 2012 11:24

Har inte direkt bestått av så mycket denna gången. i fredags var jag och min älskling samt svärmor och tömde resten av lägenheten + förrådet :)! känns riktigt skönt tt det är borta nu. endast flyttstädningen kvar då :/ haha suck .. menmen, vi skall få det gjort en dag också så snart som möjligt :) . 

Lördagen så skulle vi in till borås för att se dem tända julgranen på stora torget.. med jennie och hennes två pojkar isak och albin .. Dock så var det fel dag :/ är ju nästa lördag dem tänder julgranen :/ haha xD . så vi tog en fika inne istan med alla barenen och vandrade omkring lite. sedan drog vi till ica maxi för att handla och efter det så stack vi hem till isak och albin, det tyckte vidar var jätte roligt :) . 

Och idag är dt söndag. Rastlös är jag faktist. har sådan grym lust att gå på bio med lilleman alltså. göra något mysigt :) ... Iaf nästa lördag blir det badhuset och massa bus:)


Längtar ^^, 


Aja neeh, har väl inte så mycket mer att skriva just denna gången. ;)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards