inkaas

Direktlänk till inlägg 12 december 2012

Allt faller på plats !

Av ingibjörg stefansdottir - 12 december 2012 11:27

Sådär från och med igår står både jag och min fine lilleman här i fristad ! har ringt runt som en tooook för att ordna med dagis osv . och så här har det gått.

Vidar skall stå på våran adress med mig för att kunna få en förskoleplats här i fristad hos oss, så har ändrat våran adress äntligen :) . hans förskola i ulrichamn påverkas inte alls av att vi ändrat adressen, säger upp vidars plats på förskolan i ulricehamn, med andra ord har jag två månaders uppsägningstid och jag skall bara flytta fram datumet hela tiden tills han fått en plats här i fristad :) Så inget jag har gjort påverkas på något vis dåligt för någon ;) riktigt skönt, med tanke på att den informationen jag fick allra först var att om jag byter adress får vidar inte vara kvar på dagis vilket är inte sant alls! han får visst vara kvar på sina tider och allting tills det är ordnat här i fristad ! :D Jag är sjukt nöjd och glad över allting :) . Så nu vet folket det också att allting faller verkligen på plas här :) . 


Fick ett sött samtal av min käre far i morse också, han längtar ju någotså otroligt efter att få träffa vidar :) och han frågade även hur det var med våran lille bebbe i magen :) Skönt att veta att han tycker det är skoj ;) . Gör mig glad! .  


Tänkte lägga upp lite olika bilder på finaste lilleman här nu . foton sedan i somras också ;)

Vacker är han !

 

Åka båt älskar han !

Mys med farmor :) 



Handlar man på willys kan man få med sig en styck vidar hem ;)



 

Leker i farmors och farfars båt :D

   

På våran första semester, öckerö i husbil ;) 


Lilleman älskar att åka i farmos och farfars båt :D



Ute med pappa och busar en morgon :)

   


Bakade peppakakor med isac den 9 december 2012 !

Nergrävd i snön ! :D


 


Vidar älskar att busa i snön ute, denna gången var det med farmor :) då jag och pierre flyttstäda !

     



Sådär, nu fick ni ett par foton av lilleman o kika på :) Nu skall jag nog gå in  baka eller något sedan får jag se vad jag gör ;) ! 


PÖSS.




 
 
Ingen bild

Svärmor

12 december 2012 19:04

Härlig bilder på fina Vidar :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards