inkaas

Direktlänk till inlägg 18 december 2012

Förändring ...

Av ingibjörg stefansdottir - 18 december 2012 13:58

Hela tiden kan en person förändras i någons ögon, för mig är du inte alls samma person längre. finns både bra och dåliga sidor hos alla, det förstår till och med jag, Men lögner ? accepterar jag aldrig. Du kan vara en närmaste personen som finns i mitt liv, En lögn är allt som krävs för att du skall bli total förändrad i mina ögon. 

Jag är ledsen, men just nu så är du verkligen total förändrad i mina ögon tills jag kan se den bästa sidan av dig igen.


Folk kan göra dig besviken livet ut , visst kan dem det ? men ibland får man bara blunda och se det goda med personen. i vissa fall går inte det alls, men det betyder inte personen i fråga är glömd. 


Tjejers åsikt om att en kille flörtar med en annan tjej - om du är i ett förhållande alltså.


*Kolla inte för mycket på en annan brud med din tjej i närheten.

*Fråga aldrig om en tjej är singel om du har flickvän. Då anses du vara intreserad av en annan tjej.

*presentera alltid din flickvän när en okänd person dyker upp. - TRO mig vi tar åt oss.

*Håll dig till din egna flickvän, inte halva jordens befolkning utav tjejer.

*Flörta aldrig med en tjej via sms,fb eller någon som helst annan sida, Vi får alltid reda på allting. Skyll dig själv.

*Starta alltid med sanningen, för tyvärr finns det skit stövlen som tror att en lögn är bättre än sanningen. 


Finns säkert 100 tals mera åsikter alltså, men ibland kan det bli för mycket utav allting sådant också. Och då finns det endast en sak att göra tjejer, det är att göra slut. spelar ingen roll hur läng ni vart tillsammans eller något, så fort en kille tycker det är okej att ljuga för dig om och om igen GÖR SLUT. du får det så mycket bättre utan honom . Ändå om han är ditt liv osv... 


Handlar inte om mitt förhållande detta. kankse till en viss del ja men inte allt. 


Livet är inte alltid en dans på rosor.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards