inkaas

Direktlänk till inlägg 22 december 2012

Snart julafton.

Av ingibjörg stefansdottir - 22 december 2012 12:54

Yes, snart är det julafton, utan min finaste ängel :/ små tråkigt är det verkligen. Men igår fick vi prata med vårat hjärta ! åh så mysig det var och höra hans röst alltså. :D och självklart var det pierre som skulle prata och inte jag xD . haha fast jag fick också prata lite :) åh vad jag saknar honom ! skall bli så roligt att få hem han igen och ge han alla sina julklappar. Dem är ju ett antal alltså :) . 


Aja, vaknade med den hemskaste huvudvärken i morse alltså :/ uh vad ont jag hade, och mitt onda öga är då inte snällare emot mig idag :( Bara rinner som ett vattenfall känns det som :/ uha, när skall allt ont sluta jaga mig ? . Never i guess. . . 


Men men, ska inte alls göra så mycket idag, har ju fått order av min läkare att jag skall ta det lungt och inte stressa alls. haha sa till min läkare att jag har flyttstäd att göra. Svaret jag fick var OHHHH inge bra alls med dina värkar nu så tidigt.. :/ aja, bara o bita i det sura äpplet och hoppas på att jag inte gör det värre för mig själv alltså ! . Det får väl ta den tid det behöver antar jag. lite surt bara att allting skall gå åt skogen just nu känns det som. Men jag är possetiv och försöker tänka framåt ! :) det mår jag mycket bättre av .


Idag skall jag ju bara chilla som sagt, sedan skall jag in till stan och möta upp mitt hjärta för o dra snabbt till ulricehamn och ge min lillebror sina julklappar :D hihi . Nice ! . sedan bara hem och mysa med min babe och kolla klart den nya batman filmen också :D


Kisses.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards