inkaas

Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

huvudvärk ?

Av ingibjörg stefansdottir - 1 juni 2012 20:39

Har verkligen en pulserande huvudvärk just nu men ändå sitter jag och lyssnar på hög musik ? Smart :)

Men men, jag har märkt att jag kan tröttna på vissa saker väldigt fort. kan inte direkt nämna det här. men jag gör det allt känner jag. 

Kunde inte direkt prata med eva idag som jag hade tänkt mig men det kommer nog fler dagar innan det sker. hoppas jag, Det kommer bli svårt men ändå skönt på ett sätt. 


nej nog om drama nu tänkte jag,


längtar massor till nästa helg blir ju kalas osv för lilleman, sedan på kvällen tänkte jag se om min kära mor kunde ta lilleman för jag skall festa och fira mig själv lite smått med tanke på att jag fyller ändå 23 på söndagen ^^ höhö :) Gamal tant blir jag :( suck ! . men men, det går väl över ;)


ibland kan man sitta och fundera på saker man borde gjort annorlunda . som till exempel skola, kärlek och själva livet i guess? . jag är verkligen inget proffs i skolan kan jag säga xD haha skolan är verkligen inget för mig alltså. men visst hade gärna gått ut almås om jag hade kunnat. Det är min grej tror jag. fast ändå vill jag jobba som personlig assistent? hur fan går det ihop då? ^^ .

Nä, men söker som sakt alla möjliga jobb om allt möjligt, spelar i stort stt ingen roll vad jag får för jobb alltså. bara jag har en inkomst för mig och lilleman så är jag glad :) 

Kärlek  - WTF är det för något undrar jag fan jämt. ena stunden tror man att man har något bra och andra stunden så tycker man precis tvärt om ? så min fråga är vad i helvete är kärlek för något ?!! 

Någon som kan svara på den jäävla frågan med ett väldig enkelt svar tack ?!!!

Life- visst är det underbart att leva ibland? . så kan jag känna ibland men ibland undrar jag också hur allting hade vart om jag inte fanns efter vad jag gjort? kan väl ingen svara på heller för den delen inte ens jag kan svara på det...  Då är det nog fan illa alltså eller? ..

men jag är otroligt glad över att jag fortfarande är vid liv efter allt jag har gått igenom. eller ja inte bara jag utan alla problem jag skapa för dem som är inblandade också ??? kan jag tyvärr inte heller ge er något svar på. sorry men det kan jag verkligen inte. 

kan inte heller svara på varför jag gjort som jag gjort. jag vet att det är dumt men ändå kunde man inte låta bli. men VARFÖR? 



kan någon ge mig svar på alla dessa jääcla frågor ? det tror jag faktist inte ... 


Den 22:andra juni kommer min finsaste och underbaraste CODY till sverige igen ! åh vad saknaden är stor. fruktansvärt. det kommer bli massa party grill tjöt och allt möjligt. UNDERBART med andra ord:)  har inte träffat honom sedan förra sommaren ! uh. hemskt att bli lämnad av honom om och om igen :( men han måste ju hem någon gång också :) .


skriver om lite allt möjligt idag känner mig. som sagt har en hel del och fundera på som snurrar runt i mitt huvud. 

inte mycket jag orkar men det är bara och sätta på sitt happy  face och se glad som alltid i guess? =)


Kisse's Bitche's  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards