inkaas

Direktlänk till inlägg 3 juni 2012

Life.

Av ingibjörg stefansdottir - 3 juni 2012 16:38

Som sagt saker och ting ändras verkligen hela tiden. 

Beslutsångest hit och dit. 

har varigt fruktansvrt trött nu det senaste, har ingen som helst aning om varför heller. men men det skall jag allt ta reda på. måste till läkaren förmodligen :( vilket jag inte vill. Hatar läkare. det enda dom säger är gå hem ta en alvedon och lägg dig och vila. så varför skall jag betala 200 kr för något som jag kan göra helt själv här hemma ?!


ikväll är det final av BB !, det skall jag titta på sedan blir det sova för i morgon är det min lillemans födelsedag ! ;) Då blir det att baka en tårta till honom. blir och vara hemma hos mamma i morgon med lilleman och så. vi skall fira honom där:) synd att inte johanna kan vara med bara. hon är ju trots allt på island hos pappa så blir ju lite svårt :) men hon kommer förhoppningsvis på lördag på hans riktiga kalas med alla andra:) om hon har kommit hem ifrån island så klart. 


Imorgon skall jag äntligen ha det där mötet om mina tider. var tvungen att ställa in det förra gången pga yrsel osv. :/ fyfan ! . men men i morgon skall det bli gjort. 

Sedan efter det blir det hem och göra lillemans tårta! blir en enkel tårta i morgon då jag fortfarande inte har handlat allting till hans kalas xD åhh det är fan inte billigt kan jag ju säga. 


Förhoppningsvis kan mamma ta honom efter kalaset för då blir det att fira mig :)  med tanke på att jag fyller ju ndå dagen efter kalaset. Dock har jag inte frågat någon speciell om dem vill komma med tanke på att jag vet inget säkert ännu.  men givetvis om mamma tar honom så blir det party :) annars har jag ingen aning om vad jag skall göra....


som sagt saker och ting ändras verkligen hela tiden . hur var när och varför har jag ingen aning om men jag har iaf beslutsångest. tänker absolut inte tala om vad eller varför för den delen heller;) det får ni helt enkelt vara nyfikna på tycker jag allt :D hahaha !  . 


Har nog inte skrivit något speciellt idag. känner inte för det. :)


Kisse's Bitche's  



Kvack kvack Bitche's ! ;)   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards