inkaas

Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

semester!!

Av ingibjörg stefansdottir - 16 juli 2012 11:11

Sådär ja !! nu är vi på väg till öckerö ;)
Sitter i älsklingens bil på väg mot göteborg nu !
Lotta och micke sitter i den andra bilen :) åh vad härligt det ska bli med semester nu alltså komma bort i från det mesta dock som jag sagt innan så är jag redan borta därifrån jag ville vilket är sjukt underbart!!
Hoppas verkligen att vädret är på vår sida dessa dagarna nu när vi ska stanna där i några dagar ;) så man kan soooooola och bada massor ;) humm... vidar sitter och sjunger här i bilen
Som det vore allsång på skannsen xD Så grymt söt är min lilleman !! Oh vad han har tjatat om semester också ^^ kan man ju faktist föratå för han älskar att vara i båten ^^ och nu så är vi äntligen på väg minsann ;) aja 22km kvar till göteborg nu wiiiii !!!

Nä ddtta får duga så länge! Bloggar ikväll innan jag ska nana skulle jag tro ;)

kisses bitches ^^,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards