inkaas

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av ingibjörg stefansdottir - 11 juli 2012 19:10

inte riktigt men känns nästan som det ibland ;) . åkte hem till lilla ulricehamn idag för att hämta kläder osv som vi skall ha med oss till båten och under vistelsen här i fristad :) .

Måste bara säga att jag mår fruktansvärt bra här ute. Skönt folk runt omkring en och underbar stämning varje dag :D .

känner mig inte alls lika depprimerad som när jag är i ulricehamn. Vilket är helt underbart! .


Mycket har vi gjort denna vecka dock är det bara onsdag idag känns nästan som en söndag xD. 

målat en del av huset har vi gjort, vart i tranemo och handlat massa till båten. och idag blev det städning av det stor huset och även det lilla "huset" som är pierres ;) . han klagade igår på att det vart stökigt där inne så tänkte va snäll och städa bort all skit. och mycket fint blev det ju självklart:D . ny städat och nybäddad säng är aldrig fel ! 


Sitter nu ute på altanen och njuter efter maten . vidar och pierre tävlar i bleyblade och lotta löser korsord (stavning). 

riktigt seg är jag nu alltså men det går nog över snart :) hamnar väl i matkoma en stund så här efter maten ^^


Längtar nägot sjukt tills fredan den 20;onde måste då sticker jag och min fin fina älskling till danmark över dagen och bara njuter av lite ledighet :) medans vi gör det så tar lilla idaah hand om min lilleman vilket jag är väldigt tacksam för :) tur att allting löste sig ändå .


Älskar verkligen att se vidar leka och vara så här glad som han är nu. vi är ju trots allt där det finns massvis att göra och busa hela dagarna . plus att svärföräldrarna skämmer bort honom lite smått sådär^^ det tycker han är hur underbart som helst. så länge min underbara lilleman är glad och lycklig är jag även det också ! :) 


snart skall lilleman och långeman ut till garaget och meka bil också , det tycker han är riktigt skoj ;) alltså lilleman ^^,.


naj, får vara nog för denna gången . bloggar en skvätt i morgon också ! ''


Kisse's Bitche's.



Sööötaste lilla alice    



Lilleman försöker rymma från pierre ;)    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards