inkaas

Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

myyyyys :)

Av ingibjörg stefansdottir - 16 juli 2012 23:05

Åh en helt underbar dag har det vart måste jag säga er folket!! vi har packat upp fikat grillat och bara haft det allmänt sjukt mysigt under dagen . avslutade kvällen med några long drink och mumsig choklad med min fina älsking och svärföräldrarna :) lilleman har legat på ?övervåningen? tills nu då nuöjar vi bäddat här nere åt honom istället för där uppe :) skoj har vi iaf haft det ! Får se vad dagen har att erbjuda i morgon förhoppningsvis skulle det vara sol så vi kunde åka ut med båten jag och svärmor har då bestämt att vi skall sooola minsann då micke kör oxh mina fina pojkar skall fiska ^^ åh vad jag hoppas pp grymt väder i morgon alltså :))
Nää, vad fan gör man nu då??? Ligger bara i sängen med min fina älsking dock så bloggar ju jag och han spelar spel tydligen .... humms får väl spela jag med då ^^ finns inte så mycket. annat och göra nu tils man ska nana :))

Godnatt <3

Kisses bitches!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards