inkaas

Direktlänk till inlägg 23 juli 2012

Love.

Av ingibjörg stefansdottir - 23 juli 2012 14:01

Hallå hallå. sitter ute på altanen och göttar mig med att bara va helt enkelt. Ganska trött och seg idag, väntar på att babys pengar kommer in på hans konto men som det verkar nu så kommer dom i morgon :/ får väl se vid tre tiden om dom kommit in. ifall dom gjort det skall vi dra till jysk eller något och köpa sängben till den andra madrassen så vi äntligen kan göra i ordning inne i hans sovrum och ha en riktig säng att sova på :) hehe . hoppas verkligen dem kommer in idag . som sagt hoppas kan man väl alltid?.


Har inte hänt så himlans mycket nu och det är rätt gött faktist bara att ta det lungt. skulle ha målat idag men vart rätt jobbigt med vädret alltså 0_o. typ smååååå regnar lite då och då :/ Jäävligt drygt är det måste jag ju säga. och emellan kommer det stekande varm sol ? humm.. men i morgon skulle det vara bra väder vad jag vet. då blir det att måla och sola en stund iaf ^^ höhö. Jag ska bli brun ! . Eller ja är ju redan brun men resten av kroppen med ;) höhö. 


Försöker få babys stolar sålda med -.- drygt går det kan jag ju säga :S åhh. haha , men har en som vill titta på dem iaf. någon som känner micke alltså älsklingens pappa. hoppas han vill ha stolarna bara ^^. 


Komma ihåg och tömma tunnan också ! blir förmodligen på fredag vi skall bada tunna grilla och dricka lite smått gött :) hoppas bara att dom andra vill vara med också? .. får väl se. 



Näj, göra någon nytta eller vad?...


Kisse's Bitche's.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards