inkaas

Direktlänk till inlägg 26 juli 2012

Ljuvliga sooool !

Av ingibjörg stefansdottir - 26 juli 2012 13:02

Så sjukt underbart väder idag och har vart dom andra dagarna också ;) 


Åh sommar får aldrig ta slut enligt mig ! vill verkligen inte tillbaka till ulricehamn . usch för det ! . trivs verkligen inte där alls måste jag säga. Och det är inte pga folket eller så. trivs bara inte där . känner mig depp och ledsen i stort sätt hela tiden där borta. men här i borås/fristad känner jag mig så glad och lycklig. kan kankse vara för att jag har världens underbaraste pojkvän eller? . fast är ju inte bara för det. känns skönt och vara här. känns som hemma alltså Underbart med andra ord :) . önskar att jag aldrig behöver åka tillbaka till ulricehamn . 

Pratade även med svärmor igår om lite privata saker och känns bra med tanke på vad jag fick för svar eller så :) kommer inte tala om här i bloggen vad det handlar om med tanke på att vissa inte kan vara tysta över saker och ting. det är dom viktigaste så vet och det är bra med det helt enkelt.


Ikväll skall jag ut till brännan med ida kim mange och troligtvis martin också :) synd att inte älsklingen skulle vara med men det gör inget:) han ska vara med vår lilleman istället och underhålla honom :) . vad dom skall göra har jag ingen aning om ännu . något hittar dom nog allt på ;) . Ska vara lite med vännerna ikväll och sedan hem hit igen, för i morgon blir det bada tunna och grilla med älsklingen malin och jocke . Givetvis är lilleman också med :D underbart :)  Måste skriva en handlar lista också xD haha åhh . så dålig på det där. men en sak som jag verkligen skall köpa är min sololja ! DEN ÄR VIKTIG !!!!!!!



Göra mat sedan ihop med baby och sedan blir det dusch ch göra mig i ordning för kvällen med dom underbaraste :)



Kisse's Bitche's





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards