inkaas

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av ingibjörg stefansdottir - 18 januari 2013 18:54

Kan jag säga att min familj är samlad under ett tak ! så fruktansvärt skönt är det :) . Var och hämtade lillemans kläder idag också sammtidigt som vi hämtade hem vår lilleman ;) . Nu har vi lagt allting tillrätta här hemma och nu  kan vi ha helg :)  . Börjar denna helg med fredagsmys vilket innebär chips och bolibompa för lilleman ;) sedan lite mys framåt kvällen ! . I morgon sticker jag och mitt hjärta till den stooooora nya affären beginners och kikar lite leksaker o så . Sedan efter det har jag lovat lilleman lördagsgodis så klart ;) . Vi skulle åkt o bada egentligen men blev lite ändrade planer som saggt. Men det gör inget för jag o busen hittar på något annat roligt istället :)  Sedan på kvällen skall vi köpa något riktigt mumsigt och äta o bli lite tjocka på :D haha ! . 

Söndagen kommer bestå av att vila och hitta på vad som helst helt enkelt. det lillman vill göra kör vi på ;) .


På måndag börjar han redan inskolning på sin nya förskola :) vi har vat och tjuvtittat lite smått runt omkring och in igenom fönsterna ^^  såg riktigt mysigt och trevligt  ut :) Vet iaf någon som är riktigt spänd över att träffa nya kompisar som han faktist kan leka med efter förskolan också och inte bara undeer tiden han är där:) . Alltid det bästa för mitt hjärta ;) .


Nästa fredag sticker vi till badhuset och badar med lilleman iaf. sedan på lördagen så skall han få åka till leos lekland med idah och jonas :) och så länge så åker jag och babe till ikea för att handla hem garderob och lite annat som behövs hemma :) Göttans ! . Kommer bli riktigt skönt att få  plats med allting också :)


Nej, mys med min pojk nu ! <3

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards