inkaas

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av ingibjörg stefansdottir - 2 januari 2013 13:42

Året 2013 är nu här, lämnar allt det onda från 2012 bakom mig och minns alla det goda stunder med 2012 också :) har mycket utav det båda faktist. men mest av allt är jag lycklig med min lilla familj. Jag är överlycklig och ser grymt mycket fram emot året 2013, Ändå om det börjar med några små hinder. Men dem skall vi kämpa bort också ! Lätt som en plätt. Har inga som helst problem eller något ont runt omkring mig detta år. Detta året Skall min lilleman bli storebror till ett litet sykon :) Och det ser vi fram emot i våran familj att få välkomna det lilla pyret till denna värld ! . 


Vi hade en grym nyår ihop jag ´, vidar och pierre. lilleman fick bada badtunna med farföräldrarna och grannarna här :) Han badadet i ungefär 3 timmar skulle jag tro ! Väl påkläd dock . Mössa och allt så han inte skulle bli sjuk ! . mycket raketer och bus var det här ! Vidar stor trivdes :D . 


Dock lyckades lilleman bli sjuk ändå så här lagom efter islands resan och nyår så fick han feber och en ful hosta, Men än så länge är det bra med han. Lite häning är han allt och spanderar en massa tid i soffan med isglass ofc ;). 



Här får ni en nyårsbild på lilleman från badtunnan ! ;)

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards