inkaas

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av ingibjörg stefansdottir - 6 januari 2013 14:02

Idag har jag och min andra hälft 9 månader ihop :) Så mysigt ^^. 

Har inte hänt så mycket sedan jag bloggade sist, vi är fortfarande lite små sjuka eller iaf jag och svärfar ! lilleman har lite små hosta och fick lite utslag över hela kroppen. han höll på att klia ihjäl sig själv här så kom jag på att jag har ju tavegyl fortfarande som är emot kliandet osv. så vi använde oss utav det och han slutade genast att klia sig över allt ! hur bra som helst :)

Ser lite ut som små exem just nu i knäväcket bara men det går över :) . dags för lilleman att åka till ulricehamn ikväll då älskling slutat jobba. sedan skall vi hem och ha en myskväll och bara slappna av lite :) 


Imorgon är babe ledig från sitt jobb, då skall vi till hans jobb för o hämta hans schema och sedan en snabb sväng till uhamn för o se effter posten och lite annan skit. sedan vette fasen vad dagen har att erbjda i morrn ! . 


Mys och avatar i soffan med lilleman nu !:)<3



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards