inkaas

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av ingibjörg stefansdottir - 3 februari 2013 15:24

Mycket saker som jag vill ha nu för tiden märker jag xD , 


Ny telefon.

Ny säng.

Nya saker till bebben. Vilket kommer i mar månad. ;)

Nya kläder. Kommer efter forlossning. ! 

Ah, som sagt massa nya saker vill jag ha alltså ! haha svårt och hålla sig faktist. Dock har jag och babe beställt lite saker hem som är till bara oss. inget vi skriver ut här hller för den delen :) hihi. 


Fruktansvärt sugen på mina chips också :/ dom är sut ju ! åh. haha hur jävla goda som helst alltså :P

Men men, undra vad vi skall göra för mat här hemma idag, Tanken var ju kött sås och potatis tills svärmor råka ut för det lilleman har haft nu ! . Så nu återstår la bara o se vad vi skall äta. Tror svärmor skall hålla sig till äpplen osv ;) hehe . Inge vidare att vara sjuk och försöka äta mat för det kommer antingen upp eller ner. inget vidare något utav dem faktist. 


Lilleman är iaf ganska så frik nu, han är bara lite små förkyld så blir nog dagis för hans  del i morgon hoppas han :)


<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards