inkaas

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det är städat och rent ! Och känns ju hur underbart som helst. Det bästa med det är att jag aldrig i stort sätt gör det totalt ensam utan jag och babe gör allting ihop. Känns otroligt skönt att inte känna sig ensam längre. 


älskar precis allting med livet just nu, visst lite nedvändingar har vi väl haft men inget som vi inte kunnat odrna ;) . 


Imorgon är det den 6:e Februari, och jag och min babe 10 månader ihop ! haha kan knapt tro det själv om jag får säga så . Endast två månader kvar så har vi ett år ihop vilket känns otroligt ! , och om bara tre månader så är våran bebbe här i världen med oss ! 


Som sagt jag kan inget annat än älska livet ! :) 


<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards