inkaas

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämmer. Och det skall jag väl ändå inte ha ?. 

Men som sagt ett enda möte kvar med dem sedan är skiten över för dem tycker att detta är löjligt. Dem har själva insett att vidar har det så otroligt bra hos oss så det finns ingen som helst anledning till att fortsätta med en utredning ! . GUD vad skönt det kändes när hon sa det till oss :) Är just nu den starkaste människan i världen enligt mig själv för att jag kan stå upp och säga vad jag tycker tänker och vill ! . Är riktigt stolt över mig själv. Och dessutom så slipper ju vi socialen. ;).


Dessutom är det en sjukt bra dag idag då jag och min fin fina älskling har 10 månader ihop ! Världens lyckligaste tjej här ofc ! <3


Stolt över mig själv för min framgång i livet ! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards