inkaas

Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Life suck's without YOU.

Av ingibjörg stefansdottir - 8 januari 2013 16:22

Saker och ting är aldrig som dem verkar. Eller jo ibland så klart är allting som det borde vara. men vissa saker stämmer aldrig överens med vad man själv vill osv.. Tyvärr så kan inte allting här i världen vara perfekt, gratis eller älskvärt ? . hur skulle det se ut egentligen ? Det undrar jag faktist ibland. Jag menar tänk om allting vore gratis och du kunde bo var som helst i världen ? Äta precis vad du vill och när  du vill? Alltid kunna göra det du vill och känner för?.


Här är det minsan tvärtom ! , Jag kan inte bo exakt där jag vill bo, för jag har ingen som helst aning om var jg skulle vilja bo eller när.. Jag kan inte heller äta precis vad jag vill för att jag har en sjukdom som heter diabetes. Jag kan absolut inte göra vad jag vill för att jag är en förälder och skall vara en förebild för mina barn. Hur skulle det se ut om jag sprang omkring och gjorde exakt allting jag vill som vissa människor aldrig skulle kunna acceptera endast för att man är en förälder. Livet förändras något så ennormt då just du blir en förälder. Det är absolut ingen dans på rosor minsann ! men självklart har man alltid den ljusa sidan av allting. ibland känns det som att endast den mörka sidan existerar bland oss föräldrar. Jag menar alla fördomar om att vara sådan ung förälder och inte kunna göra något. ? . Som sagt livet är inte alltid en dans på rosor. Men saker och ting förändras i ditt liv precis hela tiden , ändå om du inte kan se det själv.


För mig så har allting börjat gå hur bra som helst, jag bor ihop med den jag älskar. Vi skall få en liten bebis ihop så våran "lilleman" blir storebror i april. Saker och ting börjar gå framåt hela tiden men tänk på detta ett framsteg i livet innebär oftast två steg bakåt... 

Men som sagt just nu flyter allting på som det skall just nu i vårat läge. Vår lilleman skall snart börja skolan också :)  Skall bli otroligt spännande och se hur allting kommer att gå där för honom :) . 

Väntar bara på några små möten osv som vi skall även klara av . Inget kan förändra någonting just nu. 


Har tre stycken möten i morgon .


MÖTE .

1. Fortfarande hemligt.

2. Barnmorskan för att lyssna av bebbens hjärta ! <3

3. Ombesikting av lägenheten. PETIGA SMÅ IDIOTER.. 


Iaf det jag vill komma fram till är att hade jag aldrig valt att ha kvar min underbart vackra son. skulle livet vara något helt annat. Jag har aldrig i en sekund ångrat mitt beslut och kommer aldrig göra det heller . För jag menar vem kan inte älska denna lilla plutt ? .<3


 

Du är mitt liv <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingibjörg stefansdottir - 11 februari 2013 16:33

Har bytt blogg till nattstad istället ;) .    www.nattstad.se/inkaas     Kika gärna in mig är i fortsättningen :D ...

Av ingibjörg stefansdottir - 9 februari 2013 12:52

Oj vad det verkligen börjr kännas nu alltså ! Haha , Det allra första som skall göras nu denna månad är att köpa väggfäste till våran tv så vi får upp den på väggen. Samt hämta hem skötbordet och vaggan ! Skötbordet skall sättas ihop så det står stad...

Av ingibjörg stefansdottir - 7 februari 2013 17:36

Är just nu halft som halft barnledig kan man väl säga ! Med andra ord så är min älsklade lilleman i ulricehamn hos sin mormor från och med idag till lördagkväll. Haha, käns lite tomt faktist. Äntligen vant mig vid att ha våa rutiner på dagen/kvällen ...

Av ingibjörg stefansdottir - 6 februari 2013 16:35

Ja precis, Vi har socialen i häcken på oss. Dock gick mitt möte precis som jag ville idag, Sa hela sanningen till em ang ALLTING , lämnade inte en enda ditalj utanför. och sa även att jag ej vill ha något med socialen att göra pga något som ej stämme...

Av ingibjörg stefansdottir - 5 februari 2013 18:52

Höhö, sitter här i soffan och kikar in min snygging meddans han stryker sina skjortot ;) haha ruskigt duktig min snygging är va ;) . Aja, Dagn har inte bestått av så mycket förutom att vi har storstädat vårat lilla söta hus. Ser så mysigt ut när det ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards