inkaas

Alla inlägg den 3 april 2012

Av ingibjörg stefansdottir - 3 april 2012 20:38

Då har jag och fruuuugan vart gifta i 3 år ;) höhö kommer inte ihåg datum (A) men men det är nog det bästa giftemålet man kan ha :D med en brud också :D hahaha xD Eller vad säger du fruuuugan ?<3


Naj, har gått hela dagen och funderat och FUNDERAT ! börjar bli en aning galen snart . men jag kommer nog lösa et hoppas jag :/ annars blir det inge bra ju . men som sagt måste snaka med fruuugan och eva först :) dom kan nog hjälpa mig en del skulle jag tro :). 


Vart med min bebis en stund idag okså :) alltid lika skoj och umgås med honom . och snart kommer en killkompis på besök :) Skoj . 


kommer inte skriva om vad mina funderingar handlar om för ens det är 100% säkert ! . 


Naj nu får ni nån bild på mig och fruugan ;)



Älskade frugan ! <3

 


Kvack Kvack ;)



 

Av ingibjörg stefansdottir - 3 april 2012 14:54

uha, känner mig en aning kluven just nu för jag själv vet inte ens vad jag vill .. hur skall allt detta gå ihop alltså . men men jag får se hur jag gör . :)


Iaf festen i lärdags vart grymt lyckad måste jag säga hade verkligen underbart roligt med dom allra bästa människorna som finns + några nya männikor ;) ojoj hehe ^^ ska lägga upp lite bilder ifrån festen :P . behöver min kikki och min eva just nu känner jag för att prata ut ordentligt ! uha suck .. 


men men haha tror inte jag  orkar skriva så mycket just nu . är rädd att jag skriver något dumt . måste prata med frugan och eva först =)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards