inkaas

Alla inlägg den 19 april 2012

Av ingibjörg stefansdottir - 19 april 2012 23:09

Har läst min blogg bara idag . Lite mer än vanligt av någon konstig anledning . Haha vad är det som är så intresant med att läsa min blogg folket? . Skriver endast sanningen, och ja brutal sanning även det med . 


Antar att det år hem hos folket :) , Skönt det.


Dagen har bestått av att vara med grannen . vart nere på stan en sväng också :) . Och nu ikväll har vi kikat på fråga Olle. Käkat riktigt god kladdkaka med vaniljsås . riktigt bra kväll än så länge :) skönt att kunna få unna sig något snuskigt gott ibland eller vad säger ni ? . Meen i morgon är det ju träning som står på schemat ! Skall bli skönt att börja jobba med kroppen ! . Har ju aldrig gjort det förut så skal börja med eva och sedan så har i en personlig tränare också på det . Kan ju inte bli bättre eller hur ? 

Våran personliga tränar är då Martin ! dessutom är han blind, hur grymt är inte det säger jag bara ! . 

kolla in hans sida tycker jag allt att ni skall göra . Starkare och finare människa finns det nog inte . Iaf inte i mina ögon . Grym är han ! , 


www.blindmartin.se


Ta en kik på hans sida och ta del av hans kunskaper så kankse ni lär er något gott i världen här . 


Kollade som sagt på fråga olle innan . haha tror nog jag skulle dö av skratt med tanke på vad dem gjorde, men dem lekte med olika sexleksaker osv. vad tycker ni om sådant? Jag tycker själv att det är en extra krydda till sexlivet :) . Av personlig erfarenhet . 



Nej, nu får det bli sängen för min del tror jag . 


Morgon dagen .


- Tvätt.

- Handling.

- Gymmet.

- Hämta lilleman.

- Matlagning.

- Finast kommer .


  


Av ingibjörg stefansdottir - 19 april 2012 10:54

Folk älskar verkligen att prata skit om varandra. förstår inte riktigt varför? . vad är det för mening att prata så otroligt mycket skit om en viss person ? . Okej visst alla snackar väl skit någon gång men att leva i en stor lögn för sig själv för att man inte kan ta hand om sina egna problem . Väx upp Folk ! . 


Gör mig sjukt förbannad . Jag och eva har en STALKER. helt jävla sjukt är det . denna person vet exakt vad vi gör hur när och var. Gasnka äckligt att veta att det verkligen finns sådana människor :S . varför inte ta hand om erat egna liv istället för att skapa problme med vårat. som att jag inte har nog med problem liksom? . Nej absolut inte utan då skall det vara ågon sjuk jävul som vet precis allting . Stör mig något så äckligt mycket på sådant här :( . Orkar verkligen inte mera. har folk inte förstått detta? 

Tydligen inte -.-


tycker bara detta är grymt äckligt gjort . 

Försvinn och bry dig om eget ! blir så mycket bättre för dig också .


Vet att jag bloggar tätt intill nu, men måste bara få ur mig vissa saker som man kan skriva här . denna människa måste ju med andra ord läsa min blogg och tycka det är super skoj att tjalla som en liten F****a . 

Deras val antar jag ? = Olyckligt liv. 



sittter här för mig själv lite och tycker synd om mig själv en aning . Jag önskar att min pappa boddde här i sverige också . skulle göra vissa saker och ting så mycket enklare ! . Saknaden är grymt stor . Kanske rymma till island i några månader .. Gömma mig ifrån det så kallade *verkliga livet* . Behös ibland det också . Eller vad säger ni ? ..



:*

Av ingibjörg stefansdottir - 19 april 2012 10:26

Sitter och lyssnar på musik, har klickat in på några jobb också . Söker allt möjligt ! . bryr mig i stort sätt inte vad jag jobbar med bara att jag har en inkomst för mig och min lilleman ! . Det är allt som räknas ?.


Har tvätt tid från kl 14-17 ! . så blir ju att tvätta idag och städa m.m ! . Fixa inför morgondagen . har ganksa mycket att göra i morgon trots allt . Skall vakna tidigt  och dra ner och handla på stan . sedan blir det och träna med dom två bästa Eva och Martin. sedan skall jag hämta min lilleman och sedan senare mot kvällstiden där så kommer baby :). Låter inte direkt som så värst mycket och göra men en del är det iaf håller mig uppe på fötterna åtminstonde. Är väl det som är det viktiga. 


Kuven som fan ! , ingen aning om hur jag skall rädda mig själv . haha kom med förslag? ah dock är det ganksa svårt för er att komma med förslag då ni inte ens vet vad detta handlar om . 


Nej igång ed städ och tycka synd om mig själv lite . Iaf för en stund .

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards