inkaas

Alla inlägg den 21 april 2012

Av ingibjörg stefansdottir - 21 april 2012 12:39

Men jag hade verkligen inte någon som helst tid igår till att blogga ! . 

Hade velldans mycket att göra . Tror dock inte det är något som kommer intresera er här om jag skriver upp det så jag låter bli :) . idag skall vi iaf till Stadsparken med lilleman. Han skall få springa leka och busa så det bara skriker om det kan man ju lungt säga :) . 


Låg i sängen igår och tänkte en massa innan jag somnade . Hade ju lite gäster här igår samt min älskling . Vi åt smörgås tårta osv. men det var ju inte det jag tänkte skriva om . Igår när jag låg i min säng så funderade jag på om jag skulle göra ett stort inlägg om mig själv . Vad som hänt mig, vad jag gått igenom osv osv. Det skall jag göra ikväll tänkte jag så får ni lära känna mig bättre som den personen jag är . inte enligt ryktern ! . 


Nu skall jag göra i ordning lilleman här för vi skall ut och busen en massa. 


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards