inkaas

Alla inlägg den 18 april 2012

Av ingibjörg stefansdottir - 18 april 2012 22:00

Känslor är jobbigt . dom är krångliga och irriterande, dock så har vi ju också den lyckliga biten i det hela.

Kan med sann ärlighet säga att jag har grymt svårt att släppa in någon över huvudtaget i mitt liv just nu . 

Jag bär på stora hemligheter viss är bra men mestadels av dem är mörka som natten . 

Inte direkt något jag vill prata om här. Men vill bara påminna människor om  att jag också har känslor .

Precis som ni alla andra, Livet kan vara mycket enkelt och det kan vara väldigt komplicerat också . 

Just nu för det mesta är det sjukt komplicerat för att ens jag skall orka med det. Antar at det är ganksa illla då?.



Jag ahr oftast väldigt lätt för att öppna mig för någon men nu i dagsläget stänger jag inne det mesta och pratar helst inte om det med någon . finns endast ett par få människor jag litar på just nu . Har hellre någon att lita på en 100000000 olika vänner som snackar skit . gasnka trött på att leva i en hemlighet men vad gör man inte för att skydda sitt eget liv och dem som är inblandade ?.



Finns exakt 4 personer i mitt liv nu som är GULDVÄRDA. 


         Ni är mitt allt.   

Av ingibjörg stefansdottir - 18 april 2012 11:48

Ja, idag är det väl onsdag antar jag höhö . dagarna bara flyger förbi mig känns det som :S ingen aning om varför . Men iaf idag är det min tur och hämta mitt fina hjärta på dagis . Dock är det inte jag som gör det denna gången utan idag drar eva och hämtar honom och kommer med han till mig sedan:) Känns gött . Äntligen få träffa eva igen ! Saknat den jävuls ungen massor ! :( . 


Vad vi skall göra har jag dp ingen som helst aning om men det blir nog det vanliga hoppas jag ! , Röka och snacka massa skit om allt och inget ;) det är då fan grejer det måste jag säga :) . egentligen snackar vi inte ens skit om någon heller för den delen mer att vi snackar om oss själva och är lite egoistiska! . Skönt det ibland också . 


Haha måste ju bara säga att martin är för skön alltså, berättade för honom att jag bloggar nu i morse och han undrade om jag hade bloggat om mig sedan jag var liten . Nej svarade jag, bloggar mer när jag känner för det och när jag orkar . Då sägwer han till mig, du borde verkligen bloggga om det för du vet mycket om både gott och ont ! . Jag antar att jag faktist gör det. Det kan man nog säga med tanke på allt jag har gått igenom och vad jag lan ha utsätt andra och gå igenom . 

Det som jag gör i livet påverkar absolut inte bara mig utan alla i min omgivning också eller hur? . Så ser jag det iaf . 

Visst kan det vara rätt skönt och skriva av sig i sin egen blogg, men tyvärr finns det ju då människor som inte tål sanningen, egentligen är det väl inte mina beskymmer? eller?.. 

Däremot orkar jag inte få höra min blogg mitt på stan för allt jag skriver . 

Men egentligen så bryr jag mig inte alls om någon pratar om vad jag skriver i min blogg för jag menar jag bloggar för attt bli av med alla mina känslor som jag bär på . 

Kan ju inte direkt hålla inne precis allting, Då skulle jag nog explodera till slut . Antar att ni också känner igen känslan? 


Jag är väldigt duktig på det jag gör . Jag finns, det är allt man behöver göra . Ingen idé att anstränga sig allt för mycket i något man sedan inte orkar bry sig om eller? .


Nej nu räcker det för denna gång .  jag drar ner till stan med martin och gör den lite osäker;) . 

SÅ länge för ni suga på det jag skrivigt ! , Får se om jag vågar öppna mig totalt här ! . 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards