inkaas

Alla inlägg den 10 april 2012

Av ingibjörg stefansdottir - 10 april 2012 19:50

Haha , lyssnar på denna låten jämt nu . kikkis fel ... 


F U betta heter den :) för den som vill höra . 


Började dagen med att försova mig lite så stressade iväg till bussen med pluttis oh kom hem vid typ 9 igen -.- haha , iaf när jag kom hem pratade jag med sötaste fruuugan i drygt en timma nästan . kändes gött ! :)


Har inte gjort ett skit under dagen kan jag ju till lägga för dom som tycker det är något intresant ! haha . Somna vid ungefär 12:30 och vaknade vid 5 tiden då mamma ringer och väcker mig och säger det står mat på bordet om du vill ha ;) gick direkt upp och drog till mamma för och käka lite mat :) sedan har jag bara nattat min sötnos och nu är jag hemma igen :) ...


Jo bara så ni vet så skall lilla JAG börja träna :O haha xD ingen som tror på mig :( men det är sant jag skall väga 55 och inte 60 ... Så det är mitt mål :) skall börja träna på gym med lilla eva skall även simma och givetvis BUBBLA massor :D synd att inte solariumet finns kvar bara xD .. MEEEN ni skall fan få se på att jag ska gå ner till 55 ;) endast 3 kilo mera kommer jag väga än söta frugan då va ;) höhö . Vi är ju redan lika så why not ? ...



Naaj får se vad kvällen har att erbjuda baby kankse dyker upp :) får se :) .


<3

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards