inkaas

Alla inlägg den 11 april 2012

Av ingibjörg stefansdottir - 11 april 2012 21:59

Livet flyger förbi mina ägon känner jag . snart är min underbara lilleman 5 hela år :O helt sjukt vad tiden går fort ^^ . Men som sagt ångrar aldrig mitt beslut :) . Världens finaste pojk är det jag har ! . 


som sagt i helgen blir det party med min älskling hemma hos hans syster osv. kommer säkert bli bra :) hoppas jag . Är i alla fall SJKUT nervös med tanke påatt jag inte känner en människa där förutom baby . hmmm ? hur får jag bort min nervösitet då? :O aja det skall nog säkert gå bra som allting annat ? :) .


Har nu kikat på greys ! , jävla skit att det alltid skal sluta så bra så man bara vill se nästa program -.- . Suck med andra ord . 


Ska väl strax in i duschen tänkte jag och kankse lägga mig innan 00 ikväll xD med tanke på att jag somnade vid 4 inatt xD .. 


Naj nu vidare till duschen . 

Av ingibjörg stefansdottir - 11 april 2012 19:28

Älsklings minna har gjort om min blogg ! nu är den fin och fräch ;) Gillar stort ! .

riktigt duktig är hon också ;) .


Funderar på hur jag skall göra med helgen .. måste fixa barnvakt bara så jag kan hänga med min underbaring på hans systers inflyttningsfest . dock vet jag inte riktigt ännu hur allt ser ut . med tanke på att mamma inte kunde . 

Funderar och funderar minsann ! .


Har inte lyft ett finger i dag kan jag säga . Trött sleten och irriterad. 


Saknar min baby massor gör jag :) !<3


Ikväll är det ju greys så klart sedan efter det har jag inte en aning om vad som händer. eller innan dess heller -.-


Tack Minna för en grymt min blogg !<3

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards