inkaas

Alla inlägg den 5 april 2012

Av ingibjörg stefansdottir - 5 april 2012 12:39

Tagga inför ikväll med sötaste frida ! det skall bli så skoj ;) höhö känner en hel del gött folk som skall dit också :) SWEET ! .  


Iaf var med sötase eva igår och min plutt vidar . gick ner till stan och var där vid ungefär 3 , vi gick till björns presentrer för att hämta min plutts nya snygga jacka ;) grym var den ju . vidare därifrån gick vi till leklust . eva skulle köpa en present till sin systerson ? vidar fick givetvis också en leksak :) . efter det drog vi til underbara nasrin ! . klippte och fixade ögonbrynnen gjorde eva och jag fixade mina ögonbryn ;) dessutom så fick jag det gratis ^^ haha jag vet jag har världens bästa frisör ;) . efter det var vi hungriga som grisar så vi drog till kina och käkade lite gött där . vidare till ica och sedan upp till nasrins salong igen :) . sedan satt vi la där i en halvtimme och vänta på bussen -.- ni kan ju tänka er hur skönt det var och komma hem kl 20 på kvällen ;) och ofc så kom finast hit igår med :) å mysigt . sov hos mig och det blev en massa mys och prat :)  alltid lika mysigt och vara med honom :). 


Jaja nog om min dag igår ;) för idag blir det och TAGGGGGGGA ! skall iväg med söta frida ikväll hennes pojkvän också och säkert någon mer :D SWEET !. Höhö kankse borde duscha nu då? . 



Kisses bitche's

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards