inkaas

Alla inlägg den 24 april 2012

Av ingibjörg stefansdottir - 24 april 2012 14:52

Yes sitter hemma hos min granne, Vi sitter och tiitar på the frindezone ! haha  detta har ju jag upplevt själv i det verkliga livet. Och det är absolut inget att rekomendera kan jag säga ! :) utan man skall stanna som vänner och njuta av vänskapen så länge man kan för annars är den bara bort kasstad eller hur? . 

Visst i vissa tillfällen så går det ju alldeles utmärkt också . Men som sagt jag stannar hellre som en vän med min bästa vän :) . 


Fick ett samtal av lilla martinför någon minut sedan. Han försöker få tag på chefen så han kan prata med honom om att jag skall få börja jobba :). Känns otroligt skönt om jag får börja jobba igen ! längtar ju sjukt efter att få göra det . och bättre kan det väl inte bli än så här ? :)


Aja, baby kommer väl om någon timma skulle jag tro:) , Vi skall iväg hem till mamma för att vara med lilleman och sedan lägga honom . Sedan blir det massvis med mys hemma hos mig :) Riktigt efterlängtat ! .


Ville bara till lägga att jag sanar två personer grymt mycet och önsar att dom fanns här i sverige , Min pappa och Cody ! Saknaden är stor efter dessa två personer . 


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards