inkaas

Alla inlägg den 4 april 2012

Av ingibjörg stefansdottir - 4 april 2012 11:52

Yes :)


Kan nog säga att mitt val är gjort ;) . tack var det sötaste Kristina ! . är det någons ord man skall lita på så är det hennes . That's it . hon har för det mesta rätt . Så here we go babe ! :)


 


  

Av ingibjörg stefansdottir - 4 april 2012 09:05

Jag tror att jag har gjort mitt val .. jag hoppas att jag verkligen har gjort rätt val denna gången . men som sagt jag ligger fortfarande ganska så lågt med detta med tanke på att jag vill hålla det lite hemligt ännu :) . skall prata med eva peva idag om det och får se vad hon har att säga :) sedan måååååste jag verkligen prata med dig FRUUUUGAN för och ta det slutliga beslutet . åh vad jobbigt -.- .


Iaf idag blir det ner till frissan med eva och vidar :) eva hämtar honom på dagis eftersom jag inte har ett busskort så möter dom mig på stan och vi skall även hämta ut min snyggings jkaka som är så grymt efterlängtad av mig iaf :) haha xD . vidar glömmer ju bort det hela tiden men ojojoj vad snygger han kommer att bli ! Bild kommer upp på honom sedan med sin fina jacka :) .


Jag känner mig otroligt glad men ändå jääävligt tveksam . antar att jag inte vill gå igenom allting en gång till. 


Naj idag blir det kina mat, handling, fylla på busskort, hämta vidars snygga jacka och kallingar. osv osv...


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards