inkaas

Alla inlägg den 6 april 2012

Av ingibjörg stefansdottir - 6 april 2012 19:59

Från och med nu kommer bloggen att låsas . 

Av ingibjörg stefansdottir - 6 april 2012 18:04

Grrrrr. 


Är inte direkt på speciellt bra humör just idag . varför tänker jag inte prata om här . men i dont like it .. 


Uhhaa, dagen har bestått av chill hemma hos grannen . senare under dagen drog vi ner och handlade lite saker som skulle hem :) Köpte Skrapstjärnan och vann 400 kr med :) helt okeej sådär . 

Har knappt sovit under hela natten . eller ja gick ju och la mig vid ungefär 3 på natten också xD haha . Dock hade jag grymt svårt med att sova av någon konstig anledning . Jag skyller på Vinet ofc ! haha fyfan vad det smakade skit men det gick ner det också :) . Blev ju bjuden på ett antal drinkar igår också . Även kina mat på det med . Känns ju helt okeej då va , när man inte behöver köpa det själv :) . fast hade gärna haft med mig fruuugan dit med och snyggingen ofc . men dom kunde inte ^^. Aja kvällen slutade väl ganska så bra antar jag ? xD haha . har ingen aning kommer knappt ihåg . vet bara att jag tappade min cp telefon på golvet inatt bara för jag skulle ladda den skiten ... Men det gick bra och leta upp alla delar också :) . En sådan grym kväll får vi köra igen tycker jag allt men då skall det faan va mera folk . haha xD vi var liksom 4 st hemmas hos daniel igår . men det gick väl det med :) . 


Naj nog om allt detta . morgondagen har en del att erbjuda då va :) Har iaf bestämt att vi ska påsk pynta med barnen tror jag ?:P haha xD . sedan ska jag och vidar ha påskmys hemma påp kvällen :) . 



Btw, är det något jag verkligen inte tycker om så är det fan känslor .. gillar det verkligen inte . men ändå vill jag försöka . är glad iaf så försöker så gott jag kan ! hoppas det hjälper iaf . Känslor brukar bara sluta med en massa drama och det gillar jag inte . Men som sagt får väl se hur deta går . Jag är glad och lycklig så why not? .



Sweet, naj har inte direkt mycket mera att skriva nu . 


Här får ni en söt bild på Frida och mig :)





        

Av ingibjörg stefansdottir - 6 april 2012 13:53

Var grym säger jag bara ! . förutom all jääävla dricka och häxblandningar xD fyfan säger jag bara. Bakis är jag iaf och trött som fan . blir en myskväll för mig själv ikväll utan någon alls ! behöver det faktist . bara glo en bra film ta mig ett bad och sedan gå och lägga mig tidigt som fan !.


TRÖTT SOM FAN ÄR JAG !!!!!!!!!! uha vill bara lägga mig ner och SÖVA . meeeen går inte riktigt ännu kl är ju trots allt snart bara 14?:( blääääh . men blir tidigt för mig ändå . Skall strax ner och handla mat osv tänkte jag . och seedan skall vi hem måste fixa och greja hemma innan min myskväll ^^.



Orkar fan inte skriva något mera nu .. tröttt......


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards