inkaas

Alla inlägg den 7 april 2012

Av ingibjörg stefansdottir - 7 april 2012 21:44

Har bestått av mys med lilleman hemm på morgonen och en massa bus på elmia i jönköping :) hade massa skoj med lila jens och vidar . träffade även min finaste :) riktigt mys :) . vi har kikat på bilar . kört runt precis över allt . snackat med polisen (eller vidar fick en söt nycklring av polisen) haha bara för han stod i tak luckan och busade kom polisen fram och gav han en nyckelring :) Sött . han blev jätte nöjd speciellt då han fick sin favorit mat två gånger idag 0.o   



Kom hem runt 20 tiden innan :) . var som en djupfryst jäävul :( fyfan . inte okeej . tur nog satt min lilleman i bilen mesta dels av tiden så han slapp frysa :) . och nu sover min söta pojke så gött . trött var han efter allt åkande och busande :) ...


älsklings fruugan ringde också när jag hade kommit hem . skönt att få prata med henne lite speciellt då jag blev en aning sur irriterad besviken ? ... men det löste sig ganska så fort .. som tur var :) . 


Jao, nu ikväll händer det inget speciellt . eva dissade mig för ***** . suck -.- så blir en ensam kväll ikväll istället . funderar starkt på att lägga mig i badet . sedan kankse sova eller något . 

Kommer sluta med att jag sitter här ändå xD ..


 

Av ingibjörg stefansdottir - 7 april 2012 12:46

Ja precis vi skall dra till elmia jag och vidar :) med en killkompis . onödigt att sitta hemma hela dagen och inte ha något och göra så vi dra ut på lite äventyr en dag som denna :) SWEET . 


Är väl massa folk där borta som man känner också bland annat min baby. dock så ska vi inte in på elmia utan vi skall vara där runt ommkring och busa :) tyvärr s¨kunde inte hans barn hänga med också men det tar vi väl nästa gång . denna gången blir det bara vi tre:) skoj som fan ska det bli och komma bort från denna skit stad . 


Evas kommentar var nog den bästa idag . - men hallå vi vill ju inte bo kvar i ulricehamn . Vi packar våran skit och drar till GBG ! . xD haha så söt . eva kommer ikväll också gasnka gött faktist . blir som sagt en massa snack och skit . 


tänkte bara jag skulle hinna och blogga lite innan vi blir upp plockade :) . 



Av ingibjörg stefansdottir - 7 april 2012 09:39

Tänkte på detta ett bra tag igår om jag verkligen skulle ha bloggen låst ? . kom fram till att jag måste få kunna leva mitt liv utan att få kommentar för minsta lilla sak jag gör . Så bloggen kommer att vara öppen . 


vaknade redan vid 7 i morse . hänt en heeeel del som är en aning jobbigt just nu . men har mina udnerbara vänner så jag klarar mig galant ! , Ska vara med min granne idag hade jag tänkt och senare idag kommer underbara eva ! det blir prat och mys hela natten emd den bruden :) det behövs . inte bara för min del utan hennes också ..


uppdaterar kankse lite senare idag . har lite saker och fixa nu . 



haha ;)

 


 <3  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards