inkaas

Alla inlägg den 26 april 2012

Av ingibjörg stefansdottir - 26 april 2012 21:27

Ja dagen börjar ju givetvis med att jag och lilleman försov oss ;) men vi hann iväg till slut . 

Åkte sedan hem och tittade på pretty little liars s02 . har ju inte så mycket annat för mig om dagarna än att söka jobb och hålla på hemma. Vid lunch ungefär kom lille martin och jonatan med kina mat till mig och till dem givetvis :D mumsigt värre var det skall jag säga er ! .

Senare på dagen ringde jag min eva och kände föratt umgås med henne lite , Känns inte som vi hinner och träffas så mycket längre och jag tycker verkligen inte om det minst sagt . Så ringde henne och drog ner till stan för och ta en fika med henne slutade sedan med  att vi shoppade av oss lite också. Köpte en smokey eay (stavning) penna och läppbalsam Men jurdgubbslukt ! mumma ! :) vidare gick vi till alla möjliga affärer men skutade med att vi stack till Hjärtat . En riktigt fin butik med riktigt söta saker i. Hittade bokstäverna KÄRLEK för 98 kr. så slog till med det också och två ljusstakar. Riktigt nice blev det där hemma ! . efter vi vart där gick vi till Campino för eva var hungrig. sedan vidare till ica för och handla hem lite mat och shit. Sedan åkte vi bussen hem och mötte mattias. Vid 19 tiden bestämde vi oss för och käka på kina så vi drog ner till stan för tredje gången under dagen eller ja iaf jag . haha xD och denna gången så gick jag fanimig upp ! duktiga lilla inka ! :D .


Ohh köpte även kikkis present :D hihi så sjukt fin är den :) hoppas hon blir glad iaf ^^.

Kunde ju inte köpa evas present med tanke på att hon var med: så får göra det själv någon dag :).



Imorgon blir det arbetsförmedlingen för att diskutera min utbildning! ohh vad bra det känns kan jag säga er :D Stolt över mig själv som tar tag i saker och ting och gör något av mig själv.  Brukar inte direkt tro på mig själv med sådana här saker men detta är något som gör mig både glad och stolt över mig själv så det är väl en självklarhet att jag skall göra det eller?. 

Har iaf fått bra kommentarer om ett. Så why not? :D


Sitter nu hos min käära granne och glor när dom spelar . Snart kommeräven en till granne med godis :D haha snacka om att jag kommer bli fet :( men det gör inget för i morgon blir det träning igen :D gött som fan känns det. Trodde aldrig jag skulle vara denna typen som gillar att träna men ohhjo detta gillar jag starkt :) mohaha . Duktig är lilla jag allt . IBLAND!  


Måste även till lägga att jag saknar min fina underbaring. Han är på 100% party kryssning just nu så kan inte prata med honom . Blir för jävla dyrt för han då och det är väl onödigt ;) Men saknar honom. Dock så kommer han till mig på måndag skulle jag tro för vi skall iväg på måndag kvällen där :) mysigt !


Nej nu blir det brudkväll (dock är jonathan också med).



Kisse's Bitche's


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards