inkaas

Alla inlägg den 13 april 2012

Av ingibjörg stefansdottir - 13 april 2012 16:01

Som sagt denna dag brukar vara ett helvete för mig personligen . Men idag har det inte hänt något, Eller jag inte än iaf. Stod precis ute på balkongen och tog en cigg efter maten tro fana tt en stackare stannar till med sin bil och går ut för att titta på väntster framdäck han ser väl inte direkt något men sätter sig i bilen igen och åker typ 1 meter så sa det PANG xD haha stackaren fick punka och står nu i regnet och byter däck . Som sagt kallas ju itne fredagen den 13:onde för inget ;) 


haha fy tycker nästan lite synd om honom .,


Aja iaf baby skickade ett sms nu om att han åker :) så är inte så länge till sedan är han här .

Blir att ta en kopp te med underbara martin och hans tjej sedan förmodligen :) han ville ha lite hjälp av min älskling med att bygga en baslåda osv.  sedan skulle han visa min favorit pojk lite olika saker :P hihi . Vidar tycker det är jätte skoj och kolla på martin på youtube !:) Skrek på mig


Mammmmma!

Ja vidar vad är det?

jag ska bli lika cool som martin när jag är stor . :D


Haha så söt är han ! :O)


Naaj , ska väl plocka ur diskmaskinen nu och plocka undan eter maten .

Favorit pojken min ville sätta sig och titta på lazytown ^^


   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards